Skautské středisko Tilia Polička

VZKAZY
Blesk
6. října 2021 v 04:01
Fotoalba z roku 2010 jsou obnoveny. Výpadek fotogalerií způsobil zrušení podpory aplikace Picaso od Googlu. ...
Michal Kossler
3. srpna 2021 v 19:51
Letošní tábor byl super ...
Petra
27. října 2020 v 16:20
Dobrý den pane Beneši, opravdu jsme letos zauvažovali o pořádání Běhu na věž kostela....nicméně některé ...
Beneš Jan
21. září 2020 v 19:12
¨Dobrý den , omlouvám se že vstupuji do vaší komunikace , ale chtěl jsem se zeptat jestli neplánujete ...
Blesk
9. září 2020 v 18:52
Informace na úvodu stránky nyní nejde z důvodu poruchy upravit, aktuální termíny schůzek jsou ...

Sněžná zmije

  Slabé sluneční paprsky dopadaly na věčný led Lederského průsmyku.  Tisíce let starý ledovec jakoby se bránil životodárnému teplu a veškeré sluneční paprsky odrážel. Činil tak všem stvořením dost odvážným a nebo zoufalým,aby průsmykem šli, neuvěřitelná muka, jak je píchal do očí a zpomaloval je v samo o sobě náročném pochodu.  Araghura, sněžná zmije, lidmi z Říše nazývaná také ledová smrt, se o sluneční paprsky nezajímala. Byla téměř slepá ,ale měla výborný čich a a hlavně smysl sněhu. Svým 10 sáhů slouhým tělem vnímala sebemenší vibrace, které jí přenášel její jediný věčný společník, led. Dnes jí v jejím doupěti po dlouhé době samoty vyrušily vibrace vyvolané mnoha chodidly v jemných kožených botách a kopyty malých, houževnatých poníků a velkých nákladních jaků. Nyní ležela zmije na ledovém převisu a dlouhým rozeklaným jazykem zachytávala pachy tvorů pod ní. Vzrušením se celá chvěla. Po tolika týdnech hladu dnes bude konečně hodovat.  Karavanu pod ní tvořilo deset poníků a 5 jaků, ty však nechá žít neboť jejich krev jí zdaleka nechutnala tak, jako krev ostaních dvounohých tvorů v karavaně. Bylo jich celkem 10, z toho 2 samice. Na samice zaútočí  nejdřív.  Samci se jako obvykle rozestaví podél samic a budou je bránit. Bude si muset dávat pozor na jejich  oštěpy v rukou a těžké kuše,  nicméně hned jak jich dobrou polovinu zabije se rychle rozutečou . Možná zůstane jeden hrdina a toho svým jedem jenom ochromí a odtáhne do svého doupěte, kde si ho nechá jako zásobu na později.  Pochytá i některé poníky nebo jaky a jejich náklad odtáhne do jeskyně pod ledový vodopád. Zmije pohrdala těmi barevnými kameny, které tito tvorové převáželi a kvůli kterým zde tak často ztráceli život. Chtěla jich však co nejvíce schovat pro její věrné, kteří žili mezi dvounohými tvory a kteří měli dar vzít podobu dvounožců.  Již brzy za ní přijdou její věrní a jistě přinesou oběti. Cítila ve vzduchu strach tvorů pod ní a to jí naplňovalo euforií. Araghura dlouze a nahlas zasyčela, na což odpovědělo nervózní řehtání poníků a bučení jaků. Začala se plazit dolů z převisu. Dnes bude pít krev,  dnes bude hodovat, dnes bude štastná.....       Lord
 

Živel: Oheň  

    Tuto kartu stvořili roveři Polárních vlků Jevíčko a Mustangové Polička. Síla karty odpovídá jejich výkonům: koupel v ledové řece, přechod sněžné pláně, partie indiánské hry Sněžní hadi. Hrdina, který by chtěl tuto kartu získat za svého silného spojence, musí splnit tyto podmínky:

- 20 dnů  po sobě  omytí do půl těla studenou vodou (potvrzeno rodičem)

- přechod sněžné pláně (louky) bez sněžnic a lyží (družinově)

- postavení sněžného přístřešku (družinově, foto z něj)

  

   Kdo by chtěl získat silnější verzi této karty, musí splnit podmínku otužování - 30 dnů po sobě koupel ve studené vodě (ochlazování postupně).

Redakční systém MaRS 2.1 ▪ regrafika © 2010 ▪ http://www.regrafika.cz